Generelt
Det er flere måter å komme i kontakt med oss. Vi er tilgjengelige per mail og chat mandag-fredag mellom 08.00 og 15.00.
Vår e-postadresse er kontakt@nostebua.no
Hos oss kan du betale med Klarna eller Vipps. Dette gjør at du i kassen kan velge Kort, faktura eller Klarna konto. Enkelte av disse metodene må du oppgi personnummer. Eller du kan velge Vipps da slipper du å oppi dette.
Vi får ingenting av din betalingsinformasjon som blir lagret hos oss.
Ta bilde skjermbilde og send det til oss på e-post. Og forklar oss kort hva du prøvde på og hva som skjedde. Dess mer informasjon vi får dess lettere er det og kunne hjelpe deg og gi deg riktig hjelp.
Vi ser ut en automatisk bestillingsbekreftelse kort tid innen at du bestilte. Sjekk søppelposten din dersom du ikke finner den i innboksen. Om du fortsatt ikke finner den så anbefaler vi på det sterkeste at du tar kontakt før du prøver å bestille igjen. Det kan ta opptil 15min før du får denne mailen.
Når pakken din er sendt fra oss sendes det automatisk ut en e-post som inneholder sporingsinformasjon til pakken. Det kan være at den også kan havne i søppelposten. Anbefaler at du bruker Posten/Postnord sin app. Da får du varsel umiddelbart når pakken er sendt fra oss. Om pakken din er sendt med Helthjem så får du en oppdatering fra oss på samme måte som med Posten og Postnord, men i tillegg vil Helthjem sende deg sporingensinformasjon.
Oppskriften(e) sendes ut i selve ordrebekreftelsen som du mottar på mail kort tid etter bestillingen er lagt i nettbutikken. Åpne ordrebekreftelsen din og trykk på “last ned oppskrift her”. Om du valgte at du ønsker utskrift av oppskriften når du bestilte så får du denne også i pakken din når den ankommer deg.
Uten å ha for mye info om denne enkelt saken så vil vi anta at det er fordi at produktet er tomt på lager. Som regel vil du se ett kryss over fargen eller valget du ønsker. Det kan også vises svakere enn andre produkter/valg. Da vil du ikke få mulighet til å bestille dette før vi har fått det på lager igjen.
Det er viktig at du da gir oss alt du har av informasjon. Både hvordan det er behandlet og evt vasket.
Send oss bilder og informasjon til kontakt@nostebua.no og merk det med klage/reklamasjon. Vi ser da på saken sammen med våre leverandører og produsenter av varen som er klaget/reklamert for.
En klage sak kan ta opptil 14 dager å behandle. Vi tar kontakt med deg uansett utfall av saken.